خدانگهداراغوش سرد..


سرنوشتمان چنین بود مابادنیاامدیم دنیابامانیامد

قانون توتنهایی من است وتنهایی من قانون عشق

خدانگهدار آغوش ِ سرد .

باید کسی را پیدا کنم
که دوستم داشته باشد.
عشق هم نمیخواهم اصلا.
فقط
دوستم داشته باشد.
آنقدر که یکی از این شب های
لعنتی،
آغوشش رو برای من و یک دنیا خستگی ام
بگشاید.
هیچ نگوید.هیچ نپرسد!
فقط مرا در آغوش بگیرد.
بعد همانجا بمیرم!
تا نبینم روزهای آینده را.
روزهایی که دیگر دوستم ندارد.
دیگر مرا در آغوش نمیگیرد.
روزهایی که عاشق دیگری میشود.
همان کاری که باید هنگامی در
آغوش تو بودم میکردم!
باید میمردم همان موقع که
عاشقم بودی!!




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 12 اسفند 1391برچسب:,ساعت 10:1 PM توسط ادم وحوا| |


Power By: LoxBlog.Com